Ettermiddagstur i skogen.

Jeg har noen hviledager helt for meg selv igjen. Fredag var jeg ganske tidlig hos legen, og resten av dagen og kvelden var jeg hos min mor.

I går var jeg kun en kjapp tur i butikken med en gang jeg sto opp. Resten av lørdagen gikk med til å se på symesterskapet på NRK TV. Jeg begynte å se et par episoder i dag også, men nå følte jeg at jeg måtte ut å bevege meg.

Det er passe temperatur ute i dag til å gå tur. Det har blåst en del i perioder,  men det var jeg heldig å slapp unna på turen.

Jeg gikk først opp til Blaafarveværket. Der er det ikke lov å ferdes etter klokka 17.00, så det var ingen vits å gå ned på plassen i dag heller. Må være tidligere ute en annen dag.

Planen var å se etter sopp, så jeg gikk en tur innover traktorveien på andre siden av elva. 

 

Det har visst regnet litt i dag, for gress og blader var vått, og det er skoene og buksa mi blitt også nå. Jeg må finne noe tørt å ha på meg.

Jeg fant ikke noe sopp.  Det var for vått og vasse gjennom det lange gresset som skilte traktorveien fra tørrere skog.

Det ble blomster i en vase på den nye uteplassen under vinduene mine i stedet. Det ble koselig. Her kan jeg sitte i skyggen og kose meg når det blir for varmt på verandaen. 

 

Jeg fikk meg en times rusletur i deilig sommervær. Nå blir det en episode til av symesterskapet, før jeg skal lage middag.

HA EN FIN KVELD ❤️

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, og hei på deg. Jeg legger ikke igjen kommentarer overalt lenger jeg heller. Har i grunnen tatt ei lang pause herfra nok en gang jeg 😊
        Fin dag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg