Ettermiddagskos.

I dag har jeg fungert i lange baner. Jeg har tilogmed hatt Mr. Kenwood fremme ei stund. Han fikk jobbe med en rundstykkedeig, som etterhvert ble til både ost-og skinkefylte horn og et brett med rundstykker. Så det har vi hatt til ettermiddagskos i dag.

Det er det eneste jeg har spist i dag, så ja…..jeg spiste alle 3 på tallerkenen min. Kjempedigg. Og med et glass iskald melk til ble det helt topp.

Mens jeg holdt på med bakingen hadde jeg venninna mi på høytaler på telefonen. Vi fikk skarvlet vi, mens jeg kjevlet, fylte hornene, og trillet ut rundstykker.

I løpet av samtalen gjorde jeg en deal med henne. Jeg skal ut å gå i 10 minutter i løpet av dagen. Nå er det allerede mørkt, og jeg må slåss med støvlene mine for å få på plass broddene igjen. De er nok en str for små de broddene jeg har. Det må makt til for å få dem av og på.

Jeg tror jeg skal ta bilen etterhvert og kjøre bort et sted det finnes gatelys og kanskje ikke er så glatt.. Ut skal jeg i hvertfall. Jeg MÅ over den berømte dørstokkmila igjen.

Jeg fikk meldig fra min mor nå for ikke lenge siden. Hun hadde kommet over den og ut i dag. Men det var visst værre å komme over den da hun skulle inn igjen skrev hun…hehe. Måtte sitte ei stund og hvile og få igjen pusten før hun kunne låse opp døra og bestige siste kneika.

Hun har klart det jeg bare har tenkt på så langt i dag. Mange klapper på skuldra til henne. 

 

Kos deg med lørdagskvelden 😚

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg