Etter en sånn middag…..

Ja i dag var jeg over på en kjappis-meny igjen. Har laget mat etter oppskrifter helt siden lørdag, så i dag tok jeg en fridag fra dét. Antageligvis skal den siste oppskrifta og menyen for denne uka deles med yngstemann i morgen kveld. Det er en kyllingrett.

Men i dag ble det altså dette…

Pølser, tomater, løk, hvitløk, og potetsalat. Ei kaloribombe som skriker at du må ut å gå av deg noe av det etterpå.

Orken min strittet i mot så lenge som mulig, men samvittigheten og en avtale med ei venninne om at jeg skulle gå en liten tur i dag vant til slutt. Jeg måtte uansett på med sko og jakke for å gå bort med plastsøpla mi i kveld.

Jeg klarte en 20 minutters tur ute i mørten og er fornøyd med det.

Fikk strekt litt på armer og bein. Og hvis jeg hadde snudd meg hadde jeg sikkert sett noen av kaloriene ligge døde igjen bak meg. Klapp på skuldra til meg selv.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg