ETT OG ET HALVT OPPDRAG UTFØRT

Du kan lese om oppdragene i forrige innlegg.

Nå er jeg omtrent halvveis. Og jeg ser ut som en hvalross på land, eller en tomat uten pust… eller gudene vet hva.

Jeg har nemlig gått en ganske rask tur med Dino nå. Vi har gått stort sett i ett i 25 minutter. Så mye i ett som denne sjefen tillater. Han har som regel et ord eller to med i laget.

Og jeg henger på slep, eller drar det jeg kan i båndet hans. Det er litt lettere å gå med han nå som jeg har festet båndet rundt livet. Det var lurt.

 

Her har du meg etter turen. Denne kroppen har hverken nok lungekapasitet eller riktig blodtrykk til sånne utskeielser.

 

Men nå skal den få gjennomgå utover våren. (Håper jeg!) Her må det trenes opp både det ene og det andre. Bilde her er tatt etter inntak av astmamedisin og minst en halv time etter jeg kom inn.  Jeg måtte legge meg rett ned i noen minutter med en gang… for å få igjen noe av pusten.

Men så hørte jeg at Dino var i ferd med å undersøke kjøkkenet. Så jeg rakk ikke å få pusten skikkelig i gjenge igjen.  Siden jeg først måtte tilbake på beina med en gang, fikk jeg blandet brøddeiegen. Den står nå til heving , mens jeg ligger her og venter på at min normale ansiktsfarge kommer tilbake.

Så altså ett og et halvt oppdrag utført. Møkka er fortsatt ikke tatt.

 

Ha en fin kveld😚

 

2 kommentarer
    1. Synes de oppdragene du hadde gjennomført hørtes veldig ok ut jeg 😀 Men så sliten blir jeg også om dagen, elendig form nå. Men SKAL bli bedre. Snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg