Et resultat av stoffene jeg kjøpte på facebook.

Du husker kanskje at jeg kjøpte ei pakke med stoffer på Facebook for ei stund siden?

Disse her var det.

 

Onsdag gikk jeg løs på et av dem saksa. Jeg hadde tegnet over et mønster fra ei sybok jeg hadde lånt på biblioteket, og det bestemte jeg meg for å bruke. Det ble en kjole fra den boka, str 2 år, og et hårbånd fra den nye boka jeg lånte med meg hjem da den første måtte leveres. Begge bøkene heter “Heilt spesiell” .

I 4 timer holdt jeg på fra jeg la mønsterdelene på stoffet til kjolen var ferdig. Hårbåndet laget jeg i går. 

 

 

 

Dette settet skal legges ut for salg. Jeg har ikke barnebarn i den alderen lenger. Men det er gøy å sy i litt forskjellige størrelser. Det ble en liten skjønnhetsfeil innvendig bak på oppleggskanten. Ingenting er synlig på rettsiden. Er det da for mye å ta 175,- for det??  Jeg tar i mot ærlige meninger med takk. Syns dette med pris er vanskelig. 

Beklager at jeg er lite synlig her inne for tida. Sliter litt fortsatt med hode og kropp. Men det kommer seg nok etterhvert. Jeg har i det minste en plan om å sy litt i dag også. Og middagsmenyen er bestemt og ligger klar i kjøleskapet. Det er da noe. 

Håper du får ei fin helg😚

 

#søm #barnekjole #syselv

9 kommentarer
    1. Du må prioritere det som er lystbetont for deg 🙂
      Søt kjole! Synes i alle fall du kan selge den for 200 eller 250. Det høres nesten billigere ut en 175. 😉

      1. Tusen takk😊
        Jeg prøver å gjøre det som er lystbetont😊 og så gjør jeg bittelitt annet når jeg orker.
        Kanskje det er smartere med en rund sum ja😃

    2. Gjør det du føler for!
      175 kr for settet er alt for lite.
      Stoff, tråd og 4 timers arbeid!!!
      Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt settet ut for 250,- kr og heller satt ned prisen hvis det ikke ble solgt.

      1. Ja, det er sant . Det er en del arbeid😊 Og stoffet er ikke gratis det heller nei.
        Jeg tenker jeg prøver 200,- først da. Så får jeg se om det er noe respons😊
        Takk for din mening 😃

    3. Det er viktig å prioritere seg selv først, og så får man heller være på sosiale medier senere 😉
      Kjolen er både søt og stilig, sikkert mange som har lyst til å kjøpe den 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg