Et prosjekt til er ferdig.

Før jeg begynte på kjolen til svigerdatter’n hadde jeg klippet alt klart til en boksershorts til mannen.

Han ville ikke ha Minionsfigurer på sin….hehe. Og det ville heller ikke eldstesønnen. Men den yngste sønnen min og en kamerat av ham ville ha. Så de har fått hver sin. Det var dét stoffet jeg hadde liggende her. De andre to har måttet vente til jeg fikk kjøpt inn noe ensfarget.

I dag har jeg vært grytidlig oppe. Alt for tidlig kjenner jeg nå. Etter en kaffekopp og litt grubling, bestemte jeg meg for å sette meg ved symaskinen å begynne på bokseren. Det er greit å få unna noe av det som er av sømprosjekter.

Nå er den helt ferdig, og det før jeg egentlig pleier å stå opp. 

Frokosten fikk vente til jeg var ferdig med symaskin og strykejern.

Jeg slipper nok ikke unna en liten høneblund nå. For nå plundrer jeg med å holde øynene oppe.

Jeg er fornøyd med dagen og det jeg har fått til så langt.

Lag deg en fin dag du også😚

 

#søm #jersey #boksershorts #hjemmesydd #syselv

6 kommentarer
      1. Hehe…ja. Nå gjenstår det bare å se om den passer. Han skal prøve den i morgen. Han ble kjempefornøyd med utseende på den i hvertfall😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg