Et lite tegn fra meg.

Jeg ble borte herfra ei stund jeg. Beklager så mye til dere som følger meg. Det er ikke så mye energi her til hverken det ene eller det andre. Jeg var helt klart for rask med å skryte på meg det.

I dag, for første gang på nesten 2 uker, måtte jeg ut å ha luft. Jeg har rusla nede langs veien en liten tur.  Det var godt med frisk luft.

Hestehoven har dukket opp i skråningene.

Og det er kommet knopper på trærne.

 

Jeg har noen planter som venter på å få komme ut i krukker på verandaen. Foreløpig får de stå inne i sola. 

Melonplantene vokser like godt som paprika, tomat, og chili. Dette blir gøy å følge med på.  Meloner spesielt. Og jeg har også sådd basilikum som jeg er spent på om kommer skikkelig. 

 2 av blodprøvene mine i forrige uke går i riktig retning. Den 3. går feil vei, men er fortsatt så vidt innafor. Nå er det ca 5 uker til neste kontroll. Jeg skal prøve å henge med her inne igjen.

ØNSKER DEG EN FORTSATT FIN DAG ❤️

10 kommentarer
    1. God bedring, håper du snart er i farta igjen.
      Leser ofte her, selv om jeg ikke legger igjen mye spor.
      Ha en fin helg,
      Elisabeth

    2. Jeg leste dette i går eller dagen før, men jeg fikk aldri surra meg til å kommentere.
      Har savna deg,,,men regnet med det var det du skrev. (med dårlige dager)…Klem..

      1. Så hyggelig å høre at jeg har vært savnet 🥰
        Ja det har vært dårlige dager ei god stund nå.
        Jeg er ikke alltid like flink til å kommentere hele tiden. Men jeg følger med så godt jeg kan 😊
        Ha en fortsatt fin 1. Mai 🫠

    3. Håper du får fine verdier etterhvert.🤗
      Jeg måtte bytte litt på medisinene og må hele tiden justere dosene. Det er slitsomt.
      Både søvn og energinivå blir dårlig når man sliter med stoffskiftet.🥺
      Riktig god bedring!🌸🌱

      1. Tusen takk 😊
        Jeg skal ikke ta nye prøver før om 4-5 uker. Håper det er blitt mye bedre innen den tid.
        Ja, dette ble slitsomt oppå alt annet.
        Ha en fin kveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg