ET KAPITTEL I LIVET ER OVER

Nå har vi vært på tur. Og avsluttet et langt kapittel i mitt liv.

Vi har vært oppe på campingen ved Tinnsjøen, og pakket ned alt vi skulle ha med hjem fra vogna. Sønnene mine skulle hente vogna en annen dag. En av dem ville ha den.

Jeg har vært på den campingen mer eller mindre siden jeg var 14-15 år. Først med foreldrene mine. Så kjøpte jeg og min eks-mann vogn og var der til vi ble skilt. Da hadde vi 3 nesten voksne unger, som mer eller mindre vokste opp og stortrivdes der oppe  hver sommer i alle år.

Det ble til at jeg overtok vogna og plassen , siden mora og faren min hadde/har nabovogna.

I ca 10 år hadde jeg en ny samboer som også stortrivdes der oppe. Da det ble slutt var jeg et par somre alene i vogna. Men så traff jeg enda en ny mann. Tok han også med dit opp. Og han stortrivdes han, som de andre 🙂

Vi giftet oss St.Hans-aften i fjor ❤❤

Men nå er ikke vogna særlig mer brukbar,og vi har tenkt litt igjennom hva vi vil fremover. Vi bestemte oss til slutt for å droppe campingen og finne nye muligheter. 

Vi bor så landlig og fint til nå. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg i mange år har vært temmelig lei reisen opp og ned dit hele sommeren.

Nå er det 5 år siden faren min døde, men mora mi er fortsatt der om sommeren. Hun vil forsøke å være der noen år til. Og kan hende det er min eks-mann hun får som ny nabo.  Men det går helt greit😊 

Han har fått en sønn til, og har veldig lyst til at han også skal få oppleve campinglivet på denne plassen. Dessuten har han begge brødrene sine der oppe ( mine eks-svogere). Det blir sikkert bra😊

Jeg føler meg i grunnen endelig fri til å oppleve noe annet. En veldig deilig følelse. Nå er jeg så glad vi reiste oppover i dag, og ble ferdige med det vi skulle der oppe. En kjempelettelse😊.

Her er noen bilder fra turen.

Her stoppet vi på vei oppover for å lufte Dino. Blefjell i bakgrunnen.

Her er det full pakking, og snart står bare plattingen igjen. Muligens det siste bilde jeg tar herfra. Nå er jeg klar for et fredelig liv, uten tvangsreising opp til vogna hver frihelg hele sommeren igjennom.

High five til oss og en bukett med pølser til hver på vei hjem igjen.

 

#camping #nyttkapittel

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er slik livet kan være, noe som har vært veldig koselig og bra, blir en tvangsfølelse. Da er det godt å ta et valg og lukke det kapittelet.
      Når det føles godt å gjøre det, er det så riktig og gjør livet enda bedre. 🙂
      Lykke til med neste kapittel! 🙂❤

    2. Jeg kjenner igjen den der tvangsreisingen som du kaller det 🙂 Så jeg skjønner godt at du ser fremover nå og kan være fri til å gjøre andre ting 🙂
      Jeg sa fra meg arven på hytta etter foreldrene mine, blant annet av den grunn, at jeg da får begrenset frihet, masse ansvar og økte kostnader. Jeg har ikke noe ønske om hytte eller fast feriested. Jeg har lyst å se verden 🙂
      Du har mange fine minner i alle fall, det er det ingen tvil om 🙂 ♥
      Nyt alle de gode minnen, og kos deg med helgen ellers også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg