ER VIST KLAR FOR EN HVIL IGJEN.

Hei hei..

Jeg har desverre ikke vært flink til å lese eller kommentere så mye her inne på blogg i det siste. Jeg har vært en smule opptatt av å lese og finne ut mer om surdeisbakst på ei gruppe på Facebook. Gruppa heter Surdeig. Bare å søke opp å bli medlem for dem som er spesielt interessert. I dag har jeg stekt nye brød. Har ikke skåret i det enda, men er veldig fornøyd med utseende. Til og med fått “leppe” …eller “øre” som vist nok er litt stas.

 

Nå har piffen gått helt ut av meg. Og jeg må legge meg ei stund.

Er så lei det trykket i hodet og øra som kommer utover dagen noen ganger. Sånn ca annenhver dag eller noe, ettersom hva jeg holder på med og hvor mye jeg holder på.

Jeg har enda ikke farget håret mitt.  Det MÅ jeg gjøre i løpet av dagen. For i morgen skal jeg ut døra. Skal ned å ta noen blodprøver. Kan være greit å se ut som folk da. Da drar vi antagelig innom min mor en tur samtidig også. Kan sitte ute litt der. Det er lenge siden sist jeg var der. Så det blir koselig. Kanskje tar jeg med strikketøyet mitt. Det er greit å ha noe å pusle med når vi sitter der. Jeg pleier å dra med meg det når vi skal bort på besøk. 

I går satt jeg ute og ble stekt på beina mens, jeg var opptatt ned tugga på garnet mitt i 2 hele timer. I dag gadd jeg ikke mer med den siste lille tugga som var igjen. Den satt børr..  så jeg klipte tråden og kunne endelig begynne å strikke igjen.

Jeg lukker øynene litt jeg nå, så håper jeg å orke hårfarging etterpå.

Ha en fortsatt fin dag😚

 

10 kommentarer

Siste innlegg