Er trøtt i dag jeg.

I dag er jeg trøtt. Det blir veldig lite nattesøvn på meg for tida. Stort sett har det gått fint å holde meg våken på dagtid alikevel, men i dag kjenner jeg søvnmangelen godt. Jeg har sloknet et par ganger på sofaen etter at jeg har sittet på kjøkkenet og malt. Jeg har klart å sitte der i to omganger i dag. Slettes ikke så værst det syns jeg.

Jeg koser meg i eget selskap. Da er det ikke så farlig om jeg har kjøkkenbordet fullt av malesaker og om jeg blåser av ei stund når nok er nok.

Jeg har lyst til å ut å strekke på kroppen i dag også. Det er da enda noen timer igjen av denne onsdagen, så det er en god sjanse for at det jeg kommer til å gjøre det. 

 

HA EN FIN KVELD ♥. 

10 kommentarer
    1. Er man trøtt så kan det hjelpe med litt frisk luft …Bedre det noen ganger enn å sovne på sofa og så
      surrer man det til på natta igjen..

    2. Det er slitsomt hvis man ikke får sove når man skal sove, og noen ganger må man bare duppe litt. Håper du får ei god natt! 🥰

    3. Sikkert lurt å «tvinge» seg våken på dagen, ja.
      Så bra at du har klart å begynne å male litt igjen.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg