Er tidligere våken i dag.

Jeg våknet helt av meg selv rundt klokka 9 i dag. Hvis jeg klarer å holde meg våken resten av dagen, kan det jo hende det blir noe ut av den.

Oppvaskmaskinen er fyllt opp og satt i gang i hvertfall. Og kaffe og våkne-opp timen er unnagjort. Det er da noe. 

Esther hund ligger og sover enda. Det er ikke så mye mas med henne.

Jeg plundrer med å få halsåpningen pen på toppen/blusen jeg skal ha til jul. Må finne på noe der. Tror jeg må gå løs på det i løpet av dagen. Det er kun det som står igjen på den, så er den ferdig.

Alle andre sømmer er sydd på den etter dette bildet ble tatt. Den er til og med lagt opp. Dette stoffet er Ikke godt å sy i. Det er både tynt og glatt. Så den blir som den blir.

Planen er å kjøre til Hokksund en av de nærmeste dagene og kjøpe inn svart stoff til et skjørt jeg vil ha til toppen. Da har jeg årets juleantrekk.

Vi får se da….om jeg får noe å ha på meg til jul eller ikke. Dagene går fort nå. Og jeg er allerede trøtt igjen etter å ha våknet og stått opp såpass “tidlig”. Det kan kjennes ut som jeg må bite i det sure eplet og legge meg nedpå ei stund. Øynene begynner allerede å gå i kryss her, så det er ikke helt enkelt å skrive for øyblikket. Kanskje jeg er mer opplagt etterpå. Det er lov å håpe.

Ønsker deg en fin dag😚

9 kommentarer
    1. Ser flott ut den toppen. Koselig med noe ingen andre har. Svart skjørt blir fint til.
      Selv har jeg gått ned en del kilo etter jeg ble syk, så jeg skal i år velge og vrake blant kjoler og skjørt jeg ikke har fått brukt på en stund. Så trenger ikke noe nytt dette året.
      Håper du får tatt deg en power nap, og samlet krefter til resten av dagen ❤
      Klem

      1. Takk… Jeg håper jeg klarer å få det til😊
        Set blir gøy å gå på kjolejakt i klesskapet for deg i år da😃 Aldri så galt at det ikke er godt for noe, hetet det visst😊
        Jeg fikk meg en powernap😊
        God kveld til deg også.
        Klem😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg