ER GOD PÅ Å KOSE MEG ALENE

Jeg skulle akkurat til å dele forrige innlegg da yngstesønnen og venninna hans dukket opp. Innlegget ble derfor satt på vent mens de var her.

De kom med enda en sykkel til meg. En de tilfeldigvis kom over som skulle gis bort. De hadde tilogmed undersøkt hva slags pumpe som passer sykkelen og vært av gårde å kjøpt med det til meg. 

Han stilte inn setet i riktig høyde for meg og pumpet luft i dekkene. Så var det klart for prøverunde i gården. En stor nok runde til at jeg veltet i ei diger dump. Men det gikk bra. Jeg bare seig (nesten) pent av og møtte bakken med hendene. Knær og hode er like helt.

Mens de var her kjørte de meg bort på butikken også. Siden jeg ikke er helt sikker på hvor lenge mannen har tenkt til å bli borte på jakt, var det greit å få 2-3 middager og litt mer pålegg i hus. Nå klarer jeg meg fint uten butikktur noen dager.

I kveld har jeg storkosa meg med Sommerhytta på TV og en helt enkel og god middag. 

Jeg er god på å kose meg i eget selskap jeg. Fyr i ovnen, t-lys på bordet, underholding på tv og bok innen rekkevidde.

Men når ett par dager til har gått, så syns jeg det kan være godt å få mannen hjem. Hvis han ikke dukker opp før da.

Fortsatt fin kveld😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg