Enkel middag i dag.

Vi er hjemme igjen fra øyelegetimen i Drammen nå min mor og jeg. Forhåpentligvis må hun ikke ned igjen før den 15. November til ny sjekk. Nå er det regnbuehinnebetenneslen som begynner å blusse opp igjen.

På vei hjem var vi innom er par steder. En av dem var Kiwi. Der var det noe som så godt ut i “halv pris disken” . Nemlig denne her. 

Den har jeg ikke sett før. Vi kjøpte med salat og dressing også, så det blir dagen å middag. Enklere kan det ikke bli. Den står i ovnen nå, og er ferdig hvert øyeblikk.

Jeg er skrubbsulten og kvalm på en gang , men jeg gleder meg til å smake på denne ferdigretten.  Er den god skal den lages fra bunnen av neste gang.

Jeg er klar for strikking og TV etter middag. Det blir overnatting i Hokksund i natt også.

Ha en fin kveld😚

6 kommentarer

Siste innlegg