Energi-energi-hvor er du??

Da satt jeg her igjen da. Snart kveld og det eneste som har foregått er en etterlengta dusj og frokost på uteplassen klokka 15.

Det var mulig vi skulle hatt overnattingsgjester fra i kveld til i morgen.  Men jeg må innrømme at det blir bedre når de kommer i morgen. Formen er absolutt ikke klar til noen utskjeielser i kveld. Da blir det grilling med gjestene på dagtid i morgen i stedet. Det blir nok bra😊

Mannen måtte ha en høneblund nå, og jeg holdt på å bli med inn. Men jeg har sovet til langt på dag, så bestemte meg for å sitte å nyte stillheten med strikketøyet og prøve å være våken til normal leggetid.

Det var godt jeg ikke la meg. For yngstemann ringte nå og ville bytte en fryser med oss. Han skal ha den i campingvogna. Men den han hadde skaffet seg fikk han ikke inn. Vår er smalere, og vi bruker den inne. Da er det like greit og bytte. Så får jeg et lite fryseskap i stedet for den lille boksen. Det er det samme for meg hva jeg har.

Sola stikker frem noen ganger her i dag.. Så jeg får sitte her og kose meg videre med noen runder på sokkene, før sønnen og kameraten hans dukker opp. Da blir det liv i leier’n. Da skal alt skje på en gang. Så jeg må nok kaste meg rundt med det samme de kommer og tømme fryseboksen😉

 

Da forter jeg meg å nyte en halvtimes stillhet😊 Det er det jeg trenger aller mest i dag 

Ha en fin lørdagskveld

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg