ENDRING I PLANENE

Tja.. da gikk strukturen i vasken. Vi får vist besøk. Fikk greie på det da jeg holdt på med middagen.  

Min bonusdatter- og svigersønn kommer. Det blir koselig😊. De reiser hjemmefra nå, så vi rekker å slappe av bittelitt etter middagen.

Det var ihvertfall flaks at jeg valgte å begynne med husarbeids-timen aller først i dag. Så den er unnagjort.  Mangler tid til tur og skriving nå da, men det kommer en dag i morra også😊

Da skal vi bort på besøk selv. Men det tar jo ikke hele dagen.

Ha en fin kveld.

Så skal vi kose oss med besøket vårt snart 😊

 

9 kommentarer
    1. Ja, av og til blir dagsplanen litt annerledes enn planlagt, men hørtes kjekt ut med besøk.:-) Kjekt du tidligere fikk tilbakemlding dra Deveny. Håper du får noen bra skrive- økter neste uke. Du må bare dele noen avsnitt her også om det føles riktig:-)

      1. Ja det var koselig med besøk.
        Det er veldig fint og få tilbakemelding fra Deveny. Det er jeg veldig glad for.
        Kan hende jeg deler noen avsnitt når jeg får blir fornøyd det med jeg har skrevet😊

    2. Ja, ofte blir planer forandret. Koselig med besøk da, fikk det i går vi også.
      Så det har blitt for lite tur og trim denne helga, men får prøve til uka. 😉
      God søndag! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg