ENDELIG SKAL DET BEGYNNE Å SKJE NOE.

Jeg har hatt samtale med min saksbehandler på nav i dag. Og endelig skal han innhente de siste opplysningene han trenger fra legen. Det har tatt sin tid. Og hvis det blir godkjent fra høyere hold, er det snart klart for å gå videre, sende søknad om uføre. Nå skal jeg prøve å puste lettere i sommer. Selv om det ikke er over enda. Nå er det ferietid. I hvert fall hos legen min. Så jeg regner med at ingenting blir gjort før tidligst langt ut i august. Men det er greit. Nå vet jeg at noe skjer over sommeren i det minste. Og blodtrykket mitt er nede på normalt etter 2 uker på medesinser. De må jeg fortsette med, men nå kjennes det ut som kroppen begynner å godta dem mer og mer. 

Jeg legger ved et bilde av den flotte himmelen som var over her i går kveld. Og med det ønsker jeg alle en god tirsdag😊❤

 

#nav #aap #ufør

8 kommentarer
    1. Kjempegodt å lese at det nå begynner å skje noe. Det er alltid en lettelse når man får avklart ting som man ikke har helt på stell.

      Da jeg ble innvilget uføretrygd var det en stor lettelse som falt fra mine skuldre. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk😊
        Man blir ikke mindre sliten av en så lang prøveperiode nei. Jeg er veldig glad ting begynner å skje nå.
        Klem til deg og ha en god natt 😊

      1. Ja, jeg håper ting ordner seg, så jeg slipper å gå med skuldrene opp til øra. Det er en lang tid med masse prøving.
        Skal prøve å nyte sommeren nå.

    2. Det går bra tenker jeg, men lang prosess. Jeg ble jo 40 % uføretrygdet i fjor. Tøft.
      Bra det virker med medisiner da. Så da går det fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg