Endelig kom November.

Aldri før har jeg ventet sånn på at November skulle komme.

Nå er de 2 månedene med oppsigelsetid endelig over. Huseier kom på mandag. Vi ble sittende og skravle i 4 timer. Hun, mannen og jeg. Ny kontrakt til mannen ble nøye gjennomgått. I morgen skal vi møtes alle 3 i banken. Der får jeg mitt depositum ut, og mannen skal sette de inn på egen depositumskonto.

Da jeg kom hjem den dagen var det aller første jeg måtte gjøre å spise. Jeg hadde ikke spist i det hele tatt i løpet dagen. Så jeg var så sulten at jeg begynte å bli kvalm. Etterpå landa jeg i sofaen, og der ble jeg resten av kvelden. Jeg var helt utkjørt av den dagen og alle andre dager jeg har hatt siden i sommer.

Det var en både rar og god følelse som kom sigende utover kvelden. Var det virkelig endelig over?? Var dagen jeg har ventet så lenge på endelig kommet … og vel overstått? Det var litt vanskelig å forstå.

Det har blitt veldig lite søvn i det siste. I går natt klarte jeg å sove i 5 timer sammenhengende. Det vet jeg ikke når jeg sist har gjort. Følte meg ganske “død” til langt utpå ettermiddagen både tirsdag og i går,  men jeg tok meg sammen og begynte å rydde ut av et par av eskene som står i stua på tirsdagskvelden. Jeg fikk kastet litt småtteri derfra og resten ble sortert og plassert der det skulle. Jeg drukner snart i esker i alle rom. I det minste er de i allefall innenfor mine fire vegger nå. 

I går reiste jeg ned til Hokksund for å overnatte hos min mor. Hun ville være med meg til sykehuset i dag. Jeg tok nemlig kontakt med dem da det nærmet seg den 1. for å høre om jeg var blitt borte i systemet der oppe. Har ikke hørt et plukk derfra siden jeg var på CT en gang i juli eller august. Siden brokket i magen ikke har slått seg helt vrangt mens jeg har holdt på med flytting og vasking, har jeg bare krysset fingrene for at jeg ikke skulle få time midt i den sjauen der. Det ble nevnt at jeg ville få innkallelse i September/Oktober. Derfor har jeg heller ikke ringt for å si noe som helst før nå. Etter telefonen jeg tok dit har ting skjedd fort. I dag har jeg altså vært på time til forberedning av operasjonen. Har snakket med flere forskjellige der oppe, og tatt alle prøver og tester de ville ha.

I 6 timer var vi der. Alt gikk radig til å begynne med. Ventingen begynte da jeg bare hadde anestesilegen igjen å prate med. I løpet av den ventetiden kom den første jeg pratet med og sa at jeg kunne få operasjon allerede på tirsdag. Den timen tok jeg i mot. Nå er det bare å få alt  unnagjort på løpende bånd, og begynne på mitt nye liv.

Bloggen har ikke vært prioritert de siste par ukene. Det har ikke vært tid og energi nok til den.

Nå er jeg tilbake.

Ha en god natt ♥ 

12 kommentarer
      1. Tusen takk 😊 Ja nå begynner ting endelig å falle på plass. Det har tatt tid dette her. Og enda er det mye som må ryddes på plass og ordnes med. Men nå kan jeg ta det i eget tempo. Trenger ikke å stresse av gårde nesten hver eneste dag. Operasjonen må jeg jo ta, og det skal bli godt og bli ferdig med den også.
        Fin dag til deg 😊

    1. Det er nok litt rart at der har ordnet seg på gården, samtidig som det også er litt godt. Det tar ofte lang tid når man er på sykehuset, selv om blir forespeilet kortere tid. Håper du får en god natt søvn, klem 🤗

      1. En litt rar og samtidig veldig god følelse det der med gården ja. Man må beregne god tid til sykehustimer ja.
        Fikk sovet noen få timer før klokka ringte tidlig i dag.
        Fin dag til deg. Klem 🥰

    2. Det er bra – nå begynner et nytt liv…Gården er gården og den er ikke din og ditt ansvar lenger…Deilig.
      Lykke til med operasjon – God klem..

      1. Tusen takk.. gruer meg til operasjonen. Men det blir sikkert bra etterpå 😊
        Jeg er veldig glad for å være ferdig med alt i Sigdal nå, og er klar til å begynne et helt nytt kapittel 😃
        Ha en fin helg. Klem 🥰

      1. Tusen takk. Gruer meg litt til den, men det blir sikkert veldig bra etterpå 😊
        Jeg er så glad for endelig å være ferdig med alt der oppe. Det er godt å kunne senke skuldrene nå. Her hjemme skal det gå i rolig tempo ei god stund. Jeg er helt klar for en ny start 😃
        Ha ei fin helg.

    3. Man sier at man kan ikke få både pose og sekk. Vi får noe og vi mister noe.

      Bra at du fikk time til operasjon du ventet på. Lykke til.

    4. Godt å høre at du endelig er ferdig med flyttesjauen og alt som hører med.
      NÅ kan endelig ditt nye liv begynne.🤗
      Håper det går greit med operasjonen.
      Godt å få slike ting unnagjort også. Nyt kvelden.🤗🤩

      1. Ja…NÅ kan det begynne 😊 Det skal bli godt å bli ferdig med operasjonen også. Får satse på at det går bra.
        Ønsker deg en fin lørdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg