Endelig klar for å ønske alle et godt nytt år jeg også.

Jeg foretok slutten av det gamle året og inngangen til det nye året for det meste i horisontalen. Jeg har ikke vært syk, men har ikke orket å være oppe. Dagene har gått til mye soving, tv, og lydbok. Blogger har jeg nesten ikke lest, og å tenke på å skrive noe selv har jeg heller ikke orket.

I dag våknet jeg av meg selv til en litt mer normal tid. Har fått i meg kaffekoppen og satt i gang oppvaskmaskinen. Til og med gardinene har jeg dratt vekk fra vinduene, så nå kommer dagslyset inn. Den lille stunda det er lyst ute. Jeg er glad det blir lengre dager fremover nå, selv om det tar tid.

I går vasket jeg stoffet jeg kjøpte rett før jul. Det eneste som ble gjort den dagen. Jeg har tenkt til å pakke med meg dét og symaskinen da jeg reiser nedover til Hokksund i morgen. Det er i hvertfall planen. Jeg tenkte jeg skulle ta noen dager hos min mor igjen.

Et av barnebarna blir 12 år i morgen. Og hvis han ikke er ute å kjører slalom i morgen kveld, skal vi ta en tur dit. Årene flyr. Nå har jeg plutselig to barnebarn på 12, og ei som blir 14 i Mars. Det er helt utrolig.

Nyttårsaften kom mannen inn med brev fra Bunnytrash . Endelig hadde det dukket opp i postkassa. Inne i konvolutten lå det et flaxlodd til meg. Jeg hadde jo vunnet en av dagene i julekalenderen hans. Jeg koste meg med skrapingen, brukte god tid det. Halte ut spenningen lengst mulig, men det ble ingen gevinst gitt. 

Hilsenen han hadde skrevet i et kort ved siden av var vel så koselig å få som flaxloddet.

Nok en gang..tusen takk Bunnytrash. Og riktig godt nytt år til deg og dine, og til alle andre der ute❤

13 kommentarer
    1. Godt nyttår!
      Det er godt å ha det stille og rolig noen dager også 😊
      Jeg har vunnet 50 kroner x 2 fra Bunnytrash sin adventskalender- så nå skal jeg avsted snart og bytte inn i to nye skrapelodd 😁 Spennende!

    2. Det er godt å la sin egen og andre blogger få være i blant, og bare tenke på seg selv å slappe av. Gjorde noe tilsvarende selv jeg over jul. Håper du får en fantastisk mandag 🥰

    3. Godt nytt år ! Artig du vant flaxlodd..vant siste dagen jeg, så venter i spenning.hehe… 🙂 Koselig med barnebarn tenker jeg..har ingen enda vi..men det må jo passe for di som skal ha dem også.. så det er helt greit ! Klem og fin dag videre <3

    4. Godt å høre at du er kommet deg på beina igjen, og har fått starta på 2022.
      Spent på å se ditt neste syprosjekt.

    5. Godt å koble ut litt i blant og lytte til hva kroppen sier.
      Jeg har også vunnet, så jeg gleder meg til å titte i postkassen de neste dagene.
      Kos deg masse med turen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg