Endelig kan jeg avduke vidunderet jeg har sydd.

Jeg rakk å bli ferdig 1 time før symesterskapet begynte på tv i går. Det er et program jeg bare må se.

Tadaaaa….her er vidunderet!

Jepp, jeg har klart å sy en boxer. Denne er til eldstemann. Han kunne godt ha en med minnions på. Det var ikke så nøye. 

Egentlig var det yngstemann jeg spurte først. Han ville gjerne ha en boxer av det stoffet. Det syns han var bare morsomt. Men jeg endte med å tegne av mønsteret i størrelsen til eldstemann først. For de har en kamerat som også bruker den størrelsen, altså må jeg sy 2 stk av den. Han ville også ha nemlig. Jeg får tegne av flere av størrelsene tror jeg, før jeg må levere boka på biblioteket igjen.

Jeg tenker jeg syr en til mannen også jeg. Men han skal få av et annet stoff jeg allerede har bestilt. Jeg ser ikke for meg at han har så lyst på minnion-boxer.

Jeg tror gutta boys er på vei oppover hit nå for å kjøre mer ved for meg. Da får jeg høre hva dommen blir over mutter’n sin hjemmesydde boxer.

Ha en fin ny uke😚

 

#boxershorts #hjemmesydd #syselv #søm

8 kommentarer
      1. Takk😃
        Jeg har ikke så mye igjen av minnion-stoffet. Det var noe jeg kjøpte på ei facebookside😊 Da må jeg evt søke litt på nettet å se om det er å få tak i😊

    1. Wow. Så flink du er. Har begynt og sy barnetøy av Jersey til barnebarn.
      Men boxer har jeg ikke prøvd meg på.
      Denne var skikkelig tøff.
      Og symesterskapet må vi ha med oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg