ENDELIG EI NORMAL NATT.

Jøsses!!! Jeg har sovet ei natt som den bør gjøres. Jeg var stuptrøtt i hele går, fra jeg våknet 13.30…nok en gang. På utrolig vis klarte jeg å holde øynene oppe ut dagen. Satte meg ut i sola ei stund med boka mi. Der ble såpass varmt at mesteparten av klærne måtte av og jeg fikk sol på kroppen ei lita stund.

Senere fant jeg ut at jeg skulle prøve meg ut på en gåtur igjen. Siste turen var ikke god, så jeg tok bilen bort til sentrum for å finne en kort runde. Det ble 1,5 km. Som var mer enn nok.

 

Jeg ble sittende litt i bilen for å få igjen pusten etterpå.

Bilen hadde jeg parkert utenfor senteret, og siden det begynte å bli kveld gikk jeg etterhvert inn for å se hva de hadde av 50%-varer i varmdisken på Spar. Jeg endte opp med en ferdig burger og en elgkarbonade. Det ble middagen i går. Elgkarbonaden fikk selskap av et hjemmebakt rundstykke med rømme, purre og tomat.  Ble god og mett, og så litt på tv resten av kvelden.

Da klokka ble 23, ble boka med til sengs. Det var ikke så veldig lenge jeg leste før lyset ble slukket og jeg sov i ett strekk til det var morgen. Nesten helt utrolig. 

Nå gjelder det å  prøve å holde meg våken resten av dagen og kvelden. Sola skinner i dag også. Det må bli en tur ut i løpet av dagen.

Jeg var hos legen på mandag og fikk tatt blodprøver av det meste. Inkl. allergiprøver. Det eneste jeg fikk svar på da var crp og blodsukker.  De var normale.

Blodtrykket var høyere enn det har vært de siste gangene, men det er litt opp og ned, og det var ikke værre enn an det gidder jeg ikke å tenke på før min egen lege er på plass igjen etter påske. Da får jeg svar på resten av prøvene også.

Nå skal jeg sette meg å feste flere tråder på strikkegenseren min. Skituren på fredag nærmer seg.

HA EN FIN DAG ❤️

 

 

2 kommentarer
    1. Der det påskegenser på gang? 🙂 Bra du fikk gått litt da 🙂 Tenker jeg skal trene litt i morgen, og kanskje gå en tur etterpå 🙂

      1. Egentlig bare en slenge-på-seg-genser, men det hadde vært fint og hatt den ferdig til skidagen vår 😀
        Du er flink til å få til treninga di 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg