ENDA MER SNØ ENN DA JEG DRO

Jeg er hjemme igjen hos mann og bikkjer. Feberen jeg fikk på onsdag er borte. Den forsvant stort sett dagen etter. Men da var det vond hals, vondt hode, og delvis vonde ører som sto på dagens liste. Det samme gjaldt i går.

Jeg kom meg hjemover uansett på dagen i går. Og i dag kjennes formen bedre ut.

Jeg var redd jeg ikke skulle komme inn gårdsveien og ned i gården. Mannen sa det var kommet mye snø, men at jeg kunne prøve å kjøre hvis bilen var høy nok til å komme frem. Det gikk fint, bortsett fra at jeg måtte sikte inn veien ned til gårdsplassen på feelingen.  Det er ikke godt å vite hvor veien går når det har kommet nysnø og alt er like hvitt overalt. Heldigvis hadde mannen tråkket opp en sti som jeg kunne følge nogenlunde.

Traktoren står fortsatt der den har stått i evigheter. Den vil ikke gå. Bare plunder med den.

Det er mer snø her enn da jeg dro på mandag. Jeg vil ikke ha den!

Det var da enda godt jeg hadde med meg strikketøyet og fikk strikka ferdig sokkeparet mitt mens jeg var hos mamma’n min. Trådene festa jeg i dag. Det trengs visst strikkesokker og vinterstøvler enda ei stund her i bygda.

 

Dagens trim blir å vasse i snø bort og hente ved inn til kvelden og natta. Det er meldt kuldegrader i natt visstnok.

Ha en fin dag😚

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk😊
        Jeg er i mye bedre form i dag.
        Veden er i hus, og jeg er klar for å kose meg med tv’n.
        Kan hende begynner jeg på enda et sokkepar. Mannen ville ha flere par😊
        Klem til deg og kattene😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg