Enda en brøkdel er gjort.

Jaja…det er nok å ta tak i. I går dro jeg nedover til en fellesvisning på en veldig sentral leilighet i Hokksund. Der var det alt for mye folk til at det er noen vits i å vente å høre noe derfra. På Finn.no var det 122 stk som hadde lagret den som favoritt sa datteren min. Jeg får ikke opp hvor mange som har lagret de forskjellige annonsene lenger av en eller annen grunn. Det er litt dumt. Visningen varte en time, så det har nok vært mange fler der i løpet av den timen.

Jeg tror jeg rett og slett skal konsentrere meg om å tømme og vaske huset først og fremst. Det er litt av en jobb!!!

Gutta boys ble meg oppover med henger i dag. Noe ble den da fylt med. Pluss at vi fikk sett over hva som evt må males og sånt. Nå er mitt neste oppdrag og fylle det jeg kan i flytteesker og få det ut av huset. Det skal lagres hos mora mi til jeg finner meg et nytt sted å ha det i.

Jeg har ei god stund enda jeg kan bruke på det heldigvis. Jeg klarer ikke å tenke på alt på en gang jeg. Det går trill rundt i toppen. En og en ting av gangen er det noe som heter. Jeg må prøve å holde meg til det. Og sånn går nu dagan.

 

FIN KVELD TIL DEG ♥ 

8 kommentarer
    1. Det er veldig lurt, men jammen ikke like lett alltid. Håper du finner et bra sted å bo.🤗
      Det er ikke så enkelt det heller.
      Ha en riktig fin kveld!🤗

      1. Ja må prøve på det. Leilighet i Hokksund kommer det til å bli vanskelig å få tak i. Akkurat nå skal jeg bare konsentrere meg om å komme meg ut fra huset her i Prestfoss.
        Fin fredag til deg 🥰

    2. Det er mange om beinet når leilighetene legges ut for salg, og jeg ser det her i borettslaget også at folk strømmer til. Du finner nok noe til slutt tenker jeg, og greit å rydde og pakke litt etter litt så man ikke minster motet helt. Ha en fortsatt fin kveld, klem 🤗

      1. Det er leilighet til leie jeg ser etter. Det er visst mange om beinet der også 😐
        Jeg få hjelp av gutta til å bære ut alt som skal kastes her først og fremt. Mora mi var med å pakket ned en del fra stua en dag også. Så jeg får god hjelp 🙂
        Fin dag til deg 🥰

    3. Alltid er det en ting eller tre som man ikke har tenkt på når man holder på med flytting. Men ting løser seg stort sett om man har litt is i magen.

      1. Det er leiligheter til leie jeg ser på. 122 stk hadde lagret den som favoritt på Finn.no ja. Det er helt vilt!! Men det ordner seg nok en gang 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg