En veldig fin dag i går.

Konfirmasjonsdagen til mitt eldste barnebarn ble veldig fin. Selskapet ble holdt på Portåsen i Mjøndalen. I en låve som er gjort om til selskapslokale. Jeg hadde aldri vært der før. Det var et ganske lite, men veldig koselig sted. Akkurat passe til antallet gjester vi var i selskapet. Været var like strålende som konfirmanten i sin nye bunad.

Jeg tok ikke allverden med bilder, siden det var en fotograf som var leid inn til å sørge for at bilder ble tatt under hele selskapet. Jeg får nok de jeg vil ha av dem senere. Jeg vil ikke dele bilder av gjestene her uansett. Jeg tror nok ikke konfirmanten selv heller vil publiseres. Men en sniktitt av koldtbordet kan dere få. Det var mer en nok god mat.

 

Og det var mer enn nok av kaker på kakebordet senere på kvelden. Tror dere ikke jeg glemte å ta bilde av det da?? Er det mulig? Jeg håper fotografen har tatt et par stykker av det.

Jeg var heldig og var i fin form hele dagen. Etter selskapet var jeg med hjem til min mor sammen med begge sønnene og svigerdatter’n. Så det ble mer enn seint nok innen jeg kom hjem til meg selv i går kveld. Det merkes i dag, men det er ikke så nøye. Jeg har brukt dagen til å sove ut skikkelig. Nå er det snart på tide å begynne på middagen kjenner jeg. 

HA EN FIN KVELD ❤️

6 kommentarer
    1. Deilig og flott mat.🤩👌🏻
      Så fint at du koste deg i selskapet.
      Det er hyggelig å treffes i konfirmasjoner.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg