En varm takk til Happy/ Ligaya.

Før jeg begynner å skrive noe som helst annet her inne på bloggen nå, vil jeg sende en varm takk til Happy. Eller Ligaya som hun heter.  Hun har sittet og laget flotte kort med en personlig sommerhilsen til mange av oss her inne i ” bloggblokka”. Tenk for en jobb og hvor mye tid hun har brukt på dette.

Jeg ble så rørt og glad da dette kom i posten for en ukes tid siden. Ordene i kortet tok jeg til meg, og nå skal det få stå fremme i stua som en påminnelse. 

Ligaya er et godt menneske som  har nok å stri med selv.  Nå håper jeg inderlig at mannen hennes blir helt frisk, og at hun selv får en god helse i sommer sånn at de kan nyte den fullt ut. 

Tusen takk Ligaya ❤️ Klikk deg gjerne inn på bloggen hennes  HER   .

 

 

HÅPER ALLE DER UTE HAR EN FIN DAG ❤️

11 kommentarer

Siste innlegg