EN UBRUKELIG DAG .

For en dag. Bare sover. Orker egentlig ikke å skrive innlegget her engang.  Men jeg er nødt til å være  våken til ei ribbe et ferdigstekt.  Ikke så lenge igjen nå heldigvis.

Jeg sov til klokka var ett i dag . Da holdt mannen på med noe ute og jeg fikk gnidd den verste søvnen ut av øynene.

Litt julefrokost ble satt på bordet og vi fikk i  oss noe mat. Det minker litt på middagspålegget nå. Men det blir mer igjen etter middagen i morgen.

Og jammen sovnet jeg ikke momentant på sofaen etter “frokosten” også.

Ribba i ovnen kunne jeg ikke vente med å steke lenger . Den skulle vært til julaften, men siden ikke alle kom lot jeg være å steke den minste. Medisterkaker har jeg mer enn nok av.  Så da blir det julemiddag etter jobb i morgen. Yngstesønnen min kommer på overnatting.

Resten av riskremen spiste vi opp nå i ettermiddag . Da jeg våknet såpass at jeg fikk slengt ribba i ovnen.

Jeg må opp klokka 6 i morgen tidlig. Det er midt på natta for meg. Så jeg bare venter på at ribba kan tas ut og jeg kan ta sovemedisinen min og sovne igjen.

Når jeg tenker meg litt om her tror jeg kanskje jeg har glemt å ta antidepressiva- medisinen min et par dager.  Muligens derfor dagen har vært som den har vært .

Ny dag og nye muligheter i morgen .

 

#bipolar #trøtt #psykiskhelse #sliten #uopplagt  #medisiner # tidligjobb

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg