En tur til Vikersund igjen i går.

Det ble en tur til Vikersund på meg igjen i går. Det er ikke så lenge siden sist jeg tok turen dit. Jeg så det begynte å minke faretruende på garnet jeg kjøpte til strikkeprosjektet mitt da jeg satt med det i går. Den fargen det minket mest på var den jeg kjøpte på Europris der oppe.

Jeg som liker å få tatt flere fluer i ett smekk da jeg skal ut med bilen fant ut at jeg kunne ta ukeshandelen og gå tur der oppe med det samme, hvis jeg reiste dit for å kjøpe et par nøster til. Og det ble gjort. Nå har jeg mat nok i massevis til neste handel. Noe av den ble middag i går kveld.

Turen jeg gikk ble kort. Kun 1 km. Og grunnen var at jeg ikke hadde kledd meg godt nok til vindværet som kom. Jeg gikk Vikersundgata den ene veien og Strandpromenaden tilbake til senteret og bilen.

Her har jeg gått hele gata oppover. I den andre enden ligger senteret og leilighetsbygget jeg bodde i.

 

Det bygges mye der nå. Det begynte de allerede såvidt med da jeg flyttet fra leiligheten min sensommeren 2017. 

Dette er øverst langs Strandpromenaden. 

Litt lenger nedover koser svaner og ender seg i skjønn forening. 

 

En båt som har stått der siden før jeg flyttet dit opp. Jeg vet ikke hva den er til, eller hvorfor den står der. Men den er litt artig da.

 

I dag blir det en tur et sted rundt her i Åmot. Det er mange steder og veier å utforske her.

HA EN FIN LØRDAG ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg