En tur til stranda i kveldinga.

Det ble varmt nok i dag også på verandaen min. Så etter en prat med naboen fikk jeg råd om å komme meg ut på badetur. Ok…så jeg gikk inn og pakket med meg badehåndklær, knekkebrød, vann, og bok og satte meg i bilen for å finne et fint sted. Lette litt i nærområdet her først, men fant ut at jeg ville ta turen oppover til Prestfoss og stranda jeg fant der for et par år siden. Sandsbråten badestrand.

Sist jeg var der oppe for å se på stranda var den fylt med vann. Nå lå stranda der fin og hvit igjen. 

 

Jeg fant meg en plass og lå og leste en halvtimes tid før jeg ble så varm at jeg vasset til vanns og la på svøm. Det var deilig det!! Tok meg en god svømmetur før jeg la meg i sola igjen.

Da det nærmet seg stengetid på Spar i Prestfoss pakket jeg sammen igjen og dro innom og kjøpte meg et par burgere til halv pris i kjøttdisken. Det ble lørdagsmiddagen min i kveld. Jeg hadde vært i sola i 2 timer. Det kjenner jeg nok på ryggen min i morgen tenker jeg. Sola magen min ei stund også da. Men den får litt sol mens jeg sitter ute på verandaen også. Så det var greit å få noen stråler på baksiden i dag.

Jeg tar meg nok en tur dit opp igjen snart. Det er ei fin strand, og det er deilig badevann der.

 

Jeg dro innom huset i Prestfoss på vei oppover og hentet resten av fiskeutstyret mitt. Nå har jeg fått samlet alt her hjemme hos meg selv. Skal nok ut på fisketur igjen snart også. Men i morgen er det en tur på Jarlsberg travbane som står på programmet. 

Jeg og venninnen min som driver med hest skal dit å se på løp og prøve å tippe litt. Det blir spennende. 

HA EN RIKTIG GOD NATT ❤️

10 kommentarer
    1. Kan tenke meg at det var deilig å avkjøle seg i vannet, når det er så varmt som det er nå om dagen. Her hos meg var det nesten +40C på balkongen og +34C inne i stua i går, og på mangel av badevann tok jeg meg en kald dusj i stedet. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klems 🤗

      1. Der var veldig godt med en skikkelig avkjøling og svømmetur i det varme været 😊 Denne uka har det vært kjøligere vær her, så ingen bading denne uka. En kald dusj hjelper godt det også når det blir for varmt på verandaen 😊
        Ha en fin onsdag 🥰

      1. Tusen takk for at du spør 😊. Jeg har det stort sett bra. Er bare veldig sliten noen dager, og er ikke så flink til å konsentrere meg om skriving for tiden.
        Håper alt er bra med deg. Ønsker deg en fin dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg