En trøtt og sliten dag

Jeg kom liksom ikke i gang med noen syprosjekter i dag. Jeg var smart og tenkte jeg fikk ta noe husarbeid først. Så etter frokost og X antall nytrakta kaffe, satte jeg på vaskemaskinen med stoffene til skjørtet jeg skal sy. Juleskjørtet mitt. Fargen heter støvet karamell og er et jersey-stoff. Det lyset stoffet som henger bakerst på stativet er fór-stoffet. Denne gangen kjøpte jeg med mønster også , så det blir spennende. 

Etter en runde med støvsugeren i hele 1.etg ble jeg svimmel og uvel, så jeg fant ut at det var kanskje lurt å ta det litt rolig. Mannen kom hjem fra jakt omtrent i det jeg var ferdig, så vi smurte oss noen blingser…spiste… og sovnet pladask etterpå begge to. Midt på dagen , det er helt tragisk. Vi våknet ikke igjen før nærmer klokka 19.  Da er det jo blitt kveld. Jeg kan skjønne at mannen trenger en dubb. Han er tross alt oppe midt på natta for  å komme tidligst mulig i gang med jakta på morgenen. Jeg derimot, jeg sov til halv 9 og burde  absolutt ha holdt ut dagen.  Det der er til å bli frustrert av altså. Men nå har vi da vært våkne i halvsvima ei stund igjen.  Og jeg rakk og klippe ut alle delene til ei håndarbeidsveske til meg selv. Regner med det går litt raskere å sy den nå som jeg vet gangen i det😊

Det blå skal være utvendig, det røde innveldig.  Begge 2  kommer fra sekken med stoffer jeg byttet til meg for 2 flasker julebrus i forrige uke😊 Det var smart.  Gjenbruk vet dere😍 Jeg har masse stoff igjen. Skrik ut hvis noen kunne tenkt seg et handlenett eller håndarbeidspose.  Jeg kan ta på meg å sy noen få.  200 ,- ink. Porto😁  størrelsen kan bestemmes av deg. Og jeg kan  evt ta bilder av noen av stoffene jeg har å velge i😄 Nå er det natta på meg . Ønsker alle en fin natt😙

 

#håndarbeidsveske #syglede #handlenett

#jegsyr #søm #synett #syveske

#gjenbruk ##gardinstoff

 

6 kommentarer
      1. Takk.. Skal sy litt i dag😊 Det er ingen vits i å slåss i mot når det kjennes ut som man er besvimelsen nær. Det går ikke over uansett hvor lenge jeg prøver å hale det ut utover dagen. Jeg har hat lært meg til at jeg like godt kan legge meg å ta dubben først som sist.selv om det ikke alltid er lett å våkne skikkelig igjen etterpå heller.
        Ha en fin dag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg