EN TRØTT OG LITE VIRKSOM DAG

Jeg kjente det etter at baksten var ferdig i går. Piffen begynte å sive ut av meg. Stort sett ble jeg liggende under dyna i sofaen resten av kvelden. Prøvde å se noe annet enn nyheter på TV.

Jeg sov til langt utpå formiddagen i dag..som i går.  Og da går dagen fort . Jeg er stup trøtt igjen allerede. Og det eneste jeg har gjort i dag er å stå opp, drikke kaffe ute, strikket litt, og satt på en maskin med sengetøy. 

Nå er hodet vondt og øynene trenger en hvil. Jeg får bare finne meg i det, uten å bli sur. Så altså ikke mye spennende herfra i dag.

I det minste er jeg så heldig at Dino også er trøtt nå. 

Han er ferdig med noe av ugangen han sikkert har på programmet i dag. Han har lest et par hjørner av noen ukeblader veldig godt, da han fant ut at jeg var oppe og kledde på meg uten å si i fra. 

Ha en fin dag😙

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg