En sein middag i går kveld.

Her i Hokksund hos min mor, sønn, og svigerdatter er fryseren alltid stapp full. I går tok jeg opp noen skinnfrie kjøttpølser og et par koteletter. Poteter og grønnsaker var det nok av her. Og da min mor nevnte ei oppskrift hun hadde sett med bl.a ost i pølsene, fant jeg bunnen på en gulost det var på tide å bruke opp. Den ble skåret i passe biter til fyll. Så ble det satt i ovnen til osten var smeltet. Det ble skikkelige ostepølser det!!

Vi ble 5 til middag. Yngstesønnen tok seg en tur bort for å spise også.

Her er det ikke så nøye på hva slags servise vi bruker seint en onsdagskveld som du ser. Det ser ut som vi klarte å finne frem tallerkner av alle de slag som finnes her. Men middagen ble god den, i koselig selskap. 

Ha en fin dag😚

2 kommentarer
    1. Middag ser god ut, er det noe som kalles pølser i frakk?? Var en på jobben en gang som elsket å lage det.
      Liker blanding av service jeg…Så for meg så har det ingen betydning å blande litt..
      Jeg har jo en del forskjellig juleservise og alt dette kan blandes sammen.
      Samme er jo Greengate – alt er forskjellig både mønster og farger, men alt passer sammen.

      1. Ja kanskje det er pølse i frakk det heter 😊
        Jeg er enig med deg. Noeen ganger er det fint å mikse og blande forskjellige serviser , kopper og glass😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg