EN PLAN OM STRUKTUR I DAG

I går holdt jeg på masse på pc’n fra jeg sto opp, til langt utpå dagen. Ikke med bloggen, men med teksten jeg holder på med. Hode gikk helt i krøll til slutt, og jeg fikk ikke gjort noe som helst av alt det andre jeg burde gjort.

Så før jeg sovnet seint i går kveld, la jeg en lur plan.

Jeg skal være strukturert i dag 😊

Hehe… Det har jeg vel prøvd en gang eller to før. Men hvordan det gikk husker jeg ikke nå. 

Går nok ut i fra at det gikk den veien høna sparker. 

Men planen er da altså:

  • 1 time til husarbeid
  • 2 timer til å jobbe med teksten
  • 1 time til turgåing

Det var ikke så voldsomt mye, men nok for fru Hansen. Det er tross alt mye annet jeg holder på med også. F.eks middag, blogg og helt sikkert en dubb. Det kan det nok hende jeg tar den først, for jeg har vært alt for tidlig våken i dag.

Jaha… da er planen satt😊

Hvordan det går med gjennomføringen legger jeg ut nytt innlegg om i løpet av kvelden

Ønsker dere alle en fin dag. 

Med eller uten struktur😉

 

#strukturert #planer #tekst #skrivekløe

9 kommentarer
    1. Kjempeflink du er til å planlegge! Jeg prøver å ha planer jeg også, og det må jeg ha sånn ca for å få enkelte dager til å gå opp, særlig de dagene jeg både trener og skal øve på fløyta.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja. Man må planlegge litt😊
        Men egentlig er det sjelden jeg får gjort at jeg har planlagt jeg da. I dag er jeg ihvertfall unnskyldt 😉
        Ha en fin Søndag.

    2. Mye er gjort om man bare har lagt en plan. Det er dørstokk mila. Så må man bare bestemme seg for å følge den. Jeg skriver mye om planlegging og strukturering for tiden… ikke fordi jeg er god på det, me fordi jeg vil bli god på det! 😀 Med en familie på 6 kreves det endel planlegging!
      Jeg forstår av kommentarene at det denne gangen ikke gikk som planlagt. Bedre lykke neste gang! Ikke gi opp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg