EN PAUSE FRA MALEPENSELEN

Det var godt med en pause nå. Middag er endelig laget og spist.  Jeg glemmer helt å spise når penselen er satt i hånden. Klokka suser avgårde, og plutselig er det helt mørkt ute. Da begynner det å bli vanskelig å se ordentlig på maleriene.

Det var godt med middag og TV nå. Sommerhytta er ferdig for kvelden. Og om ei lita stund begynner Farmen. Det er en del å se på nå utover høsten.

 

I morgen blir det lite, eller ingen maling. Da skal jeg en tur til Hokksund. Jeg må levere ei bok på biblioteket.  Min mor ville bli med dit. Da kan hun ordne seg lånekort og finne strikkebøker eller andre bøker og låne med seg hjem.

Etter bibliotekbesøket er planen å finne frem en kjøkkenmaskin hun har kjøpt. Den skal vi teste ut med å lage ei eplekake. Hun har enda ikke prøvd den selv. Så det blir spennende.

Kanskje hun finner ei god kokebok på biblioteket også. Med en kjøkkenmaskin kan hun lage mye godt.  Tror jeg skal begynne å bestille middag der nede en gang i uka jeg…hehe. Det var lurt. Så rekker hun sikkert ikke å rydde den vekk fra benken.

Den bør ha fast plass fremme så det bare er å mate den med noe godt. Kakedeig, brøddeig, bolledeig, middagsmat…..  you name it.

 

Ha en fin kveld videre da😚

3 kommentarer
    1. Sikkert godt med en pause fra malingen. Synes det er kjempekoselige programmer på TV om høsten. Det er da man har kan kose seg med TV-programmer med god samvittighet. Om sommeren vil man jo benytte godværsdagene til å kose seg ute.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg