En ødelagt dag i går.

Jeg sov ikke et minutt i går natt. Ikke før God morgen Norge nesten var slutt sovnet jeg. Da hadde jeg vært oppe en tur og kastet opp av magesmerter tidligere på morgenen.

Jeg fikk noen timers søvn utover dagen, og magesmertene ga seg utpå ettermiddagen. Da klarte jeg etterhvert å komme meg ut og skrape is av bilvinduene. Jeg måtte en tur i butikken.

På vei til nærmeste butikk bråbestemte jeg meg for å prøve turen i motsatt retning i stedet. Jeg så på klokka i bilen at jeg kunne rekke apoteket et par mil unna. Sovemedesin var sårt tiltrengt.  Jeg hadde ikke lyst på enda ei søvnløs natt. Det er tross alt 1. søndag i advent i morgen, og en ødelagt dag har laget forsinkelser på lista jeg skrev for et par dager siden. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke stresse meg opp på grunn av det.

Da jeg kom hjem etter turen turde jeg å prøve meg på litt mat. Jeg tok ikke sjansen på det før jeg dro. Jeg hadde kjøpt både lomper og loff. Har funnet ut at magen ikke er spesielt glad i brød.

I natt har jeg fått sovet noen timer, og jeg er så smått i gang med lista mi igjen. Et par ting til er tilføyd på den. Ikke så rart det, da jeg ligger et stykke bakpå på den.

Det er ikke jul i vinduene enda som du ser.

 

Lag deg en fin lørdag😚

9 kommentarer
    1. Ikke jul hos oss enda heller, og jeg stresser ikke. Samboeren min dro avgårde og kjøpte ei lyslenke til terrassen i dag tidlig, snurret den rundt gelenderet der ute, og nå lyser det fint. Nisser og annen pynt ligger godt gjemt i boden. God bedring! 🙂

      1. Så godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har alt fix ferdig enda😃
        Jeg syns jeg begynner å bli litt flinkere til å ikke stresse meg opp over det jeg ikke får gjort😊

    2. Leit at du sliter med søvn. Det trenger vi hvis vi skal fungere.
      Ikke stress så mye med lista di. Du må bare ta det i tempoet som kroppen tillater.
      God lørdag.

      1. Ja søvnen er viktig.
        Jeg prøver så godt jeg kan å ikke stresse hodet med ting jeg ikke får gjort. Jeg har kommet bittelitt lenger på lista mi. Og foreløpig er jeg fornøyd med det😊
        Det må en hvil til nå, og det får bare være greit😊

    3. Jeg har heller ikke pyntet med lys i vinduet. Det får bli en annen dag. Var hos mamma og satt opp litt forskjellig i vinduene der. Og handlet for henne! Etter at jeg hadde vært på markedet så dagen gikk bort.
      Håper du er bedre nå <3 klem fra meg.

      1. Takk😚. Jeg har vært mye bedre i dag. Du har vært flink i dag du da😊. Det er så godt å høre at ikke absolutt alle har fått opp lys og stjerner og sånt enda. Forhåpentligvis får jeg opp mye av det her i morgen😊
        Kos deg med kvelden😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg