EN NORMAL DAG

Jeg har ikke sovet en eneste gang i dag!!  Det har endelig vært en normal dag😊 Men nå syns jeg liksom klokka burde vært mye mer. Så lang dag å gitt😁

Vi har vært på middagsbesøk i dag. Der fikk vi servert ribbe…nam-nam! Og noe søtt til dessert. Hjemmebakt kake. Det er 2. gang denne uka vi er borte og spiser middag. På mandag fikk vi taco hos bonusdatter-og svigersønn.  I dag ble det altså ribbe-middag hos svigerforeldrene mine.  Koselig det😊 Kanskje vi bør begynne å bli flinkere til å spise sammen med familien. Be noen hit litt oftere også. Satse på at formen holder en hel dag etterhvert. Den gjør jo det i perioder da, men nå syns jeg det har vært veldig lenge siden. Da vi kom hjem i ettermiddag, klarte jeg tilogmed å klippe mannen. Lekte frisør for 2. gang. Nå skal jeg lese noen blogger, mens mannen tar en telefon. Så skal jeg strikke ferdig sokketuppen min før jeg tar kvelden. Jeg klør egentlig mest i fingrene etter å begynne på noe nytt å sy på. Men det er litt seint å begynne med det nå i kveld syns jeg. Og ikke er jeg helt sikker på hva jeg skal velge å sy først heller. Kanskje jeg prøver meg på skjørtet jeg har kjøpt stoff og mønster til.

Stoff i viskose jersey i fargen støvet karamell. Og et mye lysere stoff til fór.

Vi får se😃 Skal legge meg tidlig i kveld i hvertfall.

Ha en fortsatt fin søndagskveld 😙

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så bra dagen har vært lang, det betyr jo at du har vært våken hele dagen…Det er bra og da blir man trøtt når kvelden komme…God natt….spennende det skjørtet altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg