En liten svipp nedom Hokksund

Jeg har holdt meg stort sett inne siden butikkturen for snart ei uke siden. Jeg er så drit lei denne møkkaformen nå at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Klarte en halvtimes gåtur på søndag. That’s it. Siden har jeg stort sett ligget her og ikke gjort annet enn å lage meg noen spennende middager.

I dag måtte jeg i butikken igjen. Og siden jeg først hadde kommet meg ut i bilen fant jeg ut at jeg ville kjøre en svipptur nedom Hokksund.

Den ene sønnen min og svigerdatter’n har kjøpt seg hus der nede. Et godt kjent hus for meg. Det er nemlig huset etter mine svigerforeldre. Så der har jeg vært ut og inn av dørene i maaange år.

De skal pusse opp masse før de flytter inn, og jeg vil gjerne følge med på prosessen. Det blir spennende å se hvordan det blir til slutt. Håper jeg kan klare å hjelpe til med noe jeg også innimellom.

Her skal det bli nytt bad. 

 

Begge gutta boys gjør det de kan og rekker i løpet av dagen. 

 

Jeg skal prøve å ta meg en tur ned for en titt igjen til helga. I kveld var jeg bare innom en liten tur før de skulle reise hjem.

 

ØNSKER DEG EN GOD NATT ❤️

 

2 kommentarer
    1. Ikke noe særlig at formen er dårlig, og jeg håper virkelig at du er oppe og hopper igjen snart 🥰 Det har jo også vært så veldig glatt ute også, i alle fall her omkring så det har ikke vært noe hyggelig å gå ut. Håper du får en fin kveld, klems 🤗

      1. Tusen takk. Håper på en form som er mer brukelig snart ja. Det har nok vært glatt her også innimellom. Det var det i hverfall i går. Det var tilogmed glatt og kjøre enkelte steder.
        Nå i kveld har det blitt et par varmegrader 😊
        Fin kveld til deg også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg