EN LITEN PAUSE FORAN OVNEN

Nå  trenger jeg rett og slett en liten pause. Prøver å roe ned hodet, men det vil ikke roe seg i dag.  Depresjon er noe skikkelig herk.

Jeg venter besøk om en times tid. Og jeg rekker ikke alt jeg skulle gjort. Egentlig nesten ingenting, fordi jeg er helt kaputt etter Sverigeturen ennå.

Men det er jo bare sønnen min og svigerdatter som kommer for å være her til middagen i morgen.  De skjønner hvordan jeg har det innimellom.

Jeg er jo en ekspert på å stresse meg opp også. Hodet blir som bomull, og jeg skriver huskelister overalt.  Jeg har fått krysset ut noe av gjøremålene i dag. Så jeg bør vel være fornøyd .

Og i morgen får jeg litt hjelp med middagen og sånn , så det blir sikkert bra.

Nå var det godt å sitte her foran ovnen litt og skrive et lite innlegg. Rene klagebrevet, men sånn er det. Det kommer bedre dager. Det er jeg helt klar over. Det er bare så vondt og slitsom med disse nedturene .

Vel, vel… da har jeg fått ut litt og får ta en kjapp tur med vaskebøtta der det er mest nødvendig . Resten får bli til i morgen.

Vi skal kose oss med svenske kjøttboller i kveld ihvertfall.

 

#besøk #bipolar #psykiskhelse #depresjon #psykiskhverdag #huskelister #kaos #bomullshode

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg