EN LANG OG KOSELIG DAG

Denne blomsten kom mannen hjem med her en dag❤ Faktisk en til også. En til å ha ute og en inne.

Heldige meg😊

I dag har vi hatt besøk i hele ettermiddag og kveld. Bonusdatter- og svigersønn. Alltid mye latter og morro. Vi har sittet ute i flere timer, før vi tilslutt måtte gå inn utpå kvelden. Så deilig det er.

Vi har spist både middag og kake utendørs. Spagetti og kjøttdeig. Noe vi alle liker. Og sjokoladekake i langpanne, da middagen hadde fått tid til å hvile lenge nok i magen. Så det ble ikke flere sunne måltider enn frokosten i dag 😁. 

Det var lurt å bake den sjokoladekaka. For jeg får jo besøk i morgen også. Av venninna mi. Så har jeg noe til kaffen. Men jeg må pønske ut noe annet å servere også. Jeg pleier å lage middag til henne når hun kommer til meg.

Jeg må nok stikke en tur i butikken før hun kommer , og se hva jeg finner på.

Gleder meg til å hilse på en 6 mnd gammel valp hun skal ha med seg😊

Nå er jeg litt sliten og trøtt, så jeg ønsker dere alle en god natt🌹🐣

#besøk #familie #påske

 

 

3 kommentarer
    1. Koselig med slike dager, men man blir sliten også. Vi har hatt svigerfar her siden onsdag, og han blir til i morra. Koselig å ha han her, men merker jo at vi er en mer enn vanlig. Også har vi jo hatt andre innom også av slekta til mannen min.
      Familien min bor jo i Østfold, så de er ikke her sånn ofte akkurat. 🙂

      1. Man merker fort at det er flere i hus ja. Man får ikke slengt seg nedpå og gjort akkurat som man pleier når det er besøk i huset.
        Selv om det er veldig koselig med besøk, er det veldig godt når det blir stille i huset igjen tilslutt🌹❤
        Ønsker deg fine dager fremover🌹🌷🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg