En laaang dag.

Ja , dette ble en lang dag.

Har vært tidlig oppe i dag også. Jobb fra 10- 18 og rett ned for å spise og kose meg litt hos datteren min og barnebarna.   Minstemann fylte 9 år den 4. Januar, så det ble en liten feiring med dem i kveld.

 

I morgen blir det enda tidligere å stå opp.  Jeg tenkte jeg skulle bli med mannen min på sykehuset. Albuen hans ser ut som en sprengt tomat. Og det har den gjort et par mnd nå.  På tide å finne ut hva det er.

Pencelinkurer har ikke hjulpet  . Og han har vært og tømt den for væske et par ganger .

Så i morgen får vi håpe vi får et fornuftig svar på hva som er galt.  Han har revmatisme, så det er nok mulig det har noe med det og gjøre .

Da vil jeg ønske alle en god natt.

PS.  For de som har lest innlegget med ananaskaka tidligere i dag, nå er det rettet opp . Jeg hadde ikke fått med sukkeret 😮

#revmatisme #hovenalbue #ananaskake #langpannekake #jobb #bursdag

4 kommentarer
    1. Koselig å feire 9 åringen litt da 🙂 Håper det går greit med sykehusbesøket for mannen..hørtes plagsomt ut…Kaker kan gjerne være litt søte ja..hehe… Sov godt 🙂

    2. Håper dere blir litt klokere på sykehuset. Koselig med barn og barnebarn så nærme at en bare kan stikke innom. <3 Oppskriften har jeg ikke fått med meg, men kjekt med litt sukker i kakene. De blir som oftest best da. 😉

    3. Hehe.. ja sukker må til.

      Barnebarna bor i nærheten av jobben min. Så jeg ser både de og datteren min innom der også stadig vekk.

      På sykehuset ble det klart at det blir operasjon. Det var noe i likhet med podagra, urinsyregikt.
      Slimposen skulle fjernes etter som jeg forsto.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg