EN KNALL RØD PAPRIKA

I dag har sola vært så vidt fremme, og jeg har vanna plantene som står under tak. De andre har fått mer enn nok i det siste tror jeg.

Jeg kunne plukke inn denne paprikaen fra fjorårets plante. Endelig var den blitt skikkelig knall rød og fin.

Den blir god på brødskiva i morgen. Jeg glemte den bort nå til kveldsmaten. 

Ellers i dag har det gått stort sett i maling. Heldigvis fikk jeg ordnet litt andre ting før jeg satte meg til med det. Det er nemlig nesten umulig å rive seg løs fra det igjen.

Nå har jeg endelig tatt meg tid til å spise. Har blitt helt surrete i toppen etter all malingen. På tide å la det ligge nå.

Det er et par program som venter på meg på tv’n. Og etter det skal jeg sove godt. Det kjennes sånn ut nå i hvertfall.

Ønsker deg en god natt 😚

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg