En kjapp tur ned til sentum.

Jeg har surra litt med hvilken dag det er i dag jeg visst.  Jeg trodde det var lørdag et øyeblikk og fikk det plutselig travelt med å rekke ting og tang i Hokksumd sentrum før stengetid. Da jeg hadde vært innom sybutikken, biblioteket, og Rema 1000, i løpet av veldig kort tid, og var vel hjemme hos min mor igjen, kom jeg på at det er fredag i dag. Da hadde jeg jo egentlig veldig god tid på meg da….men nå er alt unnagjort i hvertfall. Og godt er det det, for nå kjennes det ut som sykdom er på vei. Antagelig bør jeg ta en test i løpet av helga. Jeg har vondt i hodet, og kjenner på en snikende feberfølelse.

Jeg har lånt to bøker til min mor i dag, med strikkeoppskrifter på dukkeklær. Og ei sybok til meg selv.

 

I sybutikken kjøpte jeg et buksemønster jeg syns kan være kjekt å ha. Og jeg fikk med et par fargeprøver på ribb til gensere og bukser. Jeg har bestilt et par stoffer på en facebookgruppe som venter på meg på posten hjemme. Så jeg vil se om fargeprøvene passer til noen av dem.

Planen i dag var å klippe ut delene til en genser jeg skal sy til min svigerdatter. Den er i to forskjellige stoffer, og nå er begge stoffene vasket og tørket. Jeg får se hva formen tillater her. 

 Ha en fin dag da😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg