En kjapp pause fra varmen.

Jeg har vært ute i hele dag. Bare beina i sola, resten i skyggen når jeg sitter stille. Har strikket noen runder, og pratet litt i telefonen.

Klesvask tørker som bare det. Så vask nr 2 henger ute nå. Sola skinner og det blåser litt innimellom.

Plantene mine er sikkert like tørste som meg. De skal få vann senere i dag. De ser bra ut foreløpig. Vokser som bare det denne blomkarsen.

Appelsinplanten er ute og lufter seg i dag. Den begynner å bli stor. En appelsinstein jeg plantet i fjor vinter en gang.

Jeg måtte inn å avkjøle meg ei stund nå.  Får drikke mye vann og fortsette med strikkepinnene.

Plenklipping har jeg også begynt på i dag. Jeg skal være fornøyd om jeg klarer å få ferdig den biten jeg har bestemt meg for i varmen.

Jeg klager ikke på varmen altså…måtte bare inn å avkjøle meg ei stund. Det er skikkelig god sommer nå.

Ha en fortsatt fin dag😙

8 kommentarer
    1. Koselig med sommer og sol og planter som gror!
      Du får finne en kjepp til appelsintreet ditt. Så du får støttet opp litt. Samme som man gjør med tomatplanter.

      1. Ja.. Jeg har akkurat gjort det😃
        Jeg gikk ut for å ta det inn også så det ikke skulle blåse ned av bordet og knekke. Det kom noen vindkast her nå😊

    2. Å, så deilig med sommer å varme da! 🙂 Her kommer vi ikke så mye over 15 grader når det er sol. Og stort sett er det sky og 11-13 grader. Men vi skal visst få varme litt uti uka, så vi gleder oss. 😉
      Så artig med appelsinplante. Spennende å se den etterhvert 😀

    3. Kjempekoselig med sommer og varme 😊 Som Heidi Elise sier er det ca. 15 grader, overskyet og litt småkjølig. Håper inderlig på en varmebølge med sol i flere dager slik at luften blir godt oppvarmet. Nå vil jeg ha sol og varme!

      Kjempemoro med appelsinplante 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg unner dere sol og sommervarme nå. Håper den dukker opp snart😊
        Appelsinplanten skal bli det bli gøy å følge med på fremover😃
        Ha en fin tirsdag😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg