EN HYGGELIG, FREDELIG JULEKVELD.

Siden vi bare ble halvparten av det vi skulle vært til middagen i går, ble vi altså bare 4 stk. Men for en fredelig, koselig og ikke minst avslappende julekveld vi hadde .

Her ble vi så mette etter middagen at vi mer eller mindre lå henslengt rundt i sofaen og godstolen . Uffing og akkining over for mette mager. Og vi fant ut at det var godt vi ikke var flere. Da måtte vi funnet frem madrasser på gulvet til dem.

Etter en delvis bevisstløs periode, våknet vi litt til live igjen og latteren satt løst.

Desserten kom ikke på bordet før 5 timer etter middagen.  Is og hjemmelaget riskrem.

Nam, nam. ..

Gjestene var her faktisk til klokka var borti halv ett. Så det ble en virkelig god julekveld.

I dag fikk vi besøk nesten før jeg våknet. Har sovet lenge i dag da. Så nå har vi kosa oss med skikkelig julefrokost. Det er mannen sitt besøk egentlig. De pleier å skravle i timesvis. Og det hender jeg tar meg en liten dubb imellomtiden.

Det rakk jeg vist ikke i dag. Vi ble sittende å plundre ned noe på pc’n. Og nå har han reiste igjen uten riskrem.  Ok…vi får spise den seinere. Er alt for mette ennå uansett.

Da blir det foreløpig en kosestund på sofaen foran tv’n for min del. Deilig det. Og vaskemaskinen gjør jobben med å vaske klær i mellomtiden.

 

#julefrokost #julaften #besøk #familie #kos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg