En ganske lang tur før jeg skal ut med bilen.

Hei og god dag. Jeg har nettopp kommet inn etter en lang gåtur. Trengte å lufte hodet og kropp i dag. Og jeg trengte å sanke inn flere kilometer. Det ble litt over 3, og det skal jeg være fornøyd med. Jeg slepte meg i grunnen ut bare for å få luft og se om jeg klarte i det minste 1 kilometer.

Det spørs om jeg klarer å nå målet mitt. Det er ikke mange dager igjen av Januar nå. Men jeg har ikke gitt opp enda, det er fortsatt mulig…. hvis jeg er steinhard mot meg selv.

Jeg rakk turen i dag også før sola forsvant bak åsene her. 

 

Nå er det ikke så lenge til jeg skal skifte og gjøre meg klar til garn-shopping med ei venninne. Jeg håper på å finne noe som passer til det andre sitteunderlaget jeg begynte på for litt siden. Skulle gjerne fått gjort ferdig det også før det blir liggende for lenge.

 

KOS DEG MED FREDAGSKVELDEN  ❤

6 kommentarer
    1. Fint turvær hos deg i dag også.🤗👍🏻
      Håper du fant garnet du trengte.🧶
      Nyt fredagskvelden!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg