EN FUNGERENDE DAG MED NYTT PROSJEKT

Jammen har jeg holdt ut i hele dag😊 I sakte kino, men jeg har faktisk ikke sovet. Jeg ble forstyrret av Dino da jeg følte for en dubb tidligere i dag. Selvfølgelig måtte han ut akkurat i det jeg hadde lagt meg ned. Så da endte jeg ute igjen. Det har jo vært helt nydelig i dag. 

Mannen har klippet hele plenen, og jeg har begynt litt på prosjektet mitt 😊

Det er dette jeg begynte med i dag:

Jeg hentet noen gamle lamper for noen dager siden, og skal fornye dem.

Kom et stykke på vei. 

Jeg har klødd i fingrene etter å kjøpe det jeg trengte. Nemlig først og fremst spraylakk. Men jeg har jo ikke orket det en gang.

I går dro vi innom og fikk tak i det. Men orken til å begynne på det var ikke der. 

I dag kom den snikende😃

Håper jeg klarer å bli ferdig i morgen. Det kommer helt an på form, vær og male-utstyr😊

Ha en fin kveld❤

 

#restaurering #gjenbruk #spraylakk #lamper #somnytt

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg