En del har jeg fått plantet i dag.

Jada, her er det blitt plantet mesteparten av det som sto igjen fra forrige gang jeg var her. Pluss enda mer som var kjøpt etter at jeg dro hjem.

Her er noe av det.

Det blir nok fint når det får vokst til litt. Million bells blir store fine hengeplanter etterhvert.

Og se her! Det er faktisk nye Million bells som kommer opp i den ene potta fra i fjor. Så gøy!

En blomsterknopp har sprunget ut. Jeg syns jeg såvidt kunne se den den dagen jeg reiste hjem. Så jeg var ganske sikker på at det var Million bells som hadde dukket opp igjen på nytt. Selv om jeg ikke var klar over at det var mulig.

Temperaturen ute i dag er helt perfekt til utearbeid. Etter plantingen spiste vi en skive hver med loff og jordbær med sukker på.

Jeg hadde tenkt til å bli med i butikken etter jordbærskiva, men plutselig var det stopp på den gode formen som har vart siden i går. Min mor har vært og handlet på egenhånd, mens jeg ble liggende her.

Nå har jeg hvilt hodet og magen ei stund og skal prøve å lage middag til oss.

 

Ha en fortsatt fin kveld ♥ 

 

 

2 kommentarer
    1. Her blir det mye blomster etter hvert som det vokser seg til 🥰
      Greit å slappe av litt, og ikke strekke strikken for langt. Håper du får en fin onsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg