EN DAGS PAUSE

Jeg har vært mye på farta de siste dagene til å være meg. I går var Dino med også. Han har tydeligvis vent seg til å være hjemme sammen med “mor” og ta livet helt med ro. Han var ikke fornøyd i bilen i går da vi kjørte fra Prestfoss til Drammen for å feire 17. Mai hos bonusdatter-og svigersønn. Og han som normalt elsker å få være med i bilen. Kanskje var det den nye bilen han var usikker på. I dag er han veldig fornøyd med å være hjemme igjen i hvertfall.

 

Det gikk fint med  både han og meg da vi var på besøk. Vi fikk alt servert. Grillmat i fleng, sjokolademousse til dessert, men da jeg kom til isen til slutt måtte jeg kaste inn håndkleet.  Da var magen full, og vel så det.

Koselig var det definitivt. Selv om vinden var på hugget store deler av tiden.

Jeg hadde som vanlig strikketøyet i veska, så jeg fikk strikket noen runder mens vi var der. Kjekt.

På vei hjem var vi innom min mor en tur. Der virket ikke tv’n, og det er katastrofe. Mannen kikket på alle ledninger og gjorde det han kunne for å få den til å virke. Men det hjalp ikke.

En av sønnene mine skulle ringe inn til Get i dag for å høre om de kan finne ut om det er boksen hennes det er noe galt med. Håper det blir orden på saken i løpet av dagen.

I dag skal jeg være hjemme. Bortsett fra en tur på apoteket med ei lang handleliste. Men i morgen skal jeg avgårde igjen. Da skal jeg overnatte hos min mor, for å bli med henne til øyelege og sykehus onsdags morgen. Så mye farting har jeg ikke vært ute på på månedsvis. Men jeg tror det skal gå bra. Fartinga hittil har gjort det…bank i bordet.

Ha en fin mandag 😙

 

8 kommentarer
    1. I perioder blir det litt ekstra med farting..kan være hyggelig..men deilig med rolige dager sånn stort sett 🙂 Grilling er jo koselig..men ikke grilla enda i år .. Sånt styr med tv som ikke virker er litt pes..men ordner seg nok hos din mor.. Dino ser veeeeeldig avslappa ut ja.. hehe… Klem og fin uke videre til deg <3

    2. Høres koselig ut med den fine oppdekningen i går på 17. mai. Utrolig godt å få alt servert. Det fikk jeg også, så jeg er veldig fornøyd.
      Sikkert godt for Dino og slappe av i dag, kanskje han synes 17. mai er en travel dag? 😀
      Farting og sånt er kjekt det, bare det ikke blir for mye av det. Det går en stund, og så møter jeg veggen. I dag bare vet jeg at jeg MÅ ta det med ro. Så jeg klippet plenen, og det var det, da gikk lufta ut av denne ballongen i alle fall. Så jammen godt jeg ikke våget meg ut på tur, for da ville jeg kanskje måttet ringe etter hjelp for å komme meg hjem igjen.
      Herlig når man får gjort litt i alle fall. Og god er du som også får til å hjelpe moren din. Håper forresten også at det ordner seg med TV-problemet.
      Ha en herlig fin dag videre ♥ Klem

      1. Tusen takk😊
        Det er godt du har tatt med med ro i dag, så du har noe å gå på de neste dagene.
        Koselig med ferdig servering i går ja😃
        Jeg skal nok holde meg hjemme resten av uka, bare jeg kommer meg hjem på onsdag😊

    3. Bra du kosa deg skikkelig 🙂 Høres ut som en fin fin dag. TV som ikke virker er kjedelig. Skjer hele tida hos min mor. Ho trykker på litt for mange knapper…God tur med din mor <3 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg