En dag uten alt som har med flytting å gjøre.

I går våknet jeg ikke før halv 1. Da hadde jeg  mer eller mindre sovet i 12 timer. Planen var å komme meg oppover til huset igjen. Men etter ei lang stund i telefonen med mora mi, før jeg i det hele tatt var ute av senga, bestemte jeg meg for å ta en hel dag uten noe som har med flytting å gjøre.

Jeg hadde uansett tenkt til å ta en kveld i Hokksund om ikke lenge, så da gjorde jeg like godt det i går.

For noen dager siden skulle jeg se over noe av garnet jeg har i posevis i leiligheten. Det skal sorteres skikkelig å få plass i stablebokser  etterhvert.

Det første jeg fant var 2 hesper med dette garnet. Det fant jeg ut at jeg kunne hekle enten lapper til et lappeteppe, eller putetrekk til sofaputer. Jeg får se.

Den mørke brune fargen i garnet passer fint til gardinene som henger i stua nå. Men siden sofaen er rød kunne jeg tenkt meg å finne noe omtrent i den rødfargen også og blande inn.

Garnet ble med nedover til Hokksund i går. Det var godt å begynne med litt småtteri som ikke har med flytting å gjøre. Få tankene over på noe helt annet og senke skuldrene ei stund.

Vi ble sittende utover kvelden å se på både Farmen og 71° nord. Pluss en lang episode med noe annet. Da var det blitt så sent at jeg like godt fant frem dyna og puta som ligger klart til meg her. Og her er jeg fortsatt.

Mora mi har reist avgårde på kortkurs nå, og jeg skal reise oppover til Sigdal en tur igjen om ikke alt for lenge.

 

HA EN FIN MANDAG ♥ 

11 kommentarer
    1. Så herlig farge på garnet, som kan bli både et fint teppe og et putetrekk eller kanskje begge deler. Deilig å ikke ha fokus på flyttingen hver dag tenker jeg 🥰 Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Jeg har vært veldig opptatt de siste dagene jeg. Det har blitt dårlig med blogging og kommentarer.
        Ja det var en fin farge, men det er nok ikke nok til mer enn ett putetrekk ser jeg nå. Da måtte jeg laget mange små lapper og satt sammen med andre farger i tilfelle 😊

      1. Sent svar herfra, jeg har ikke hatt tid eller ork til blogging og kommentarer siden jeg tok meg denne fridagen.
        Jeg skal dele bilde når jeg blir ferdig 😊 Ha ei fin helg 🥰

      1. Tusen takk 😊Jeg kan ikke tenke bare på flytting og vasking nei, så det var godt å finne noe annet å pusle med ei stund.
        God helg til deg 😊

    2. Godt at du har funnet garnet ditt og har fått begynt på et prosjekt.🤗🧶
      Nydelige farger på garnet ditt.🤩

      1. Ja…det var et par uker siden jeg var i Hokksund sist, så jeg syns det var på tide å ta en kveld der 😊
        Ellers blir det mest frem og tilbake til Sigdal.
        Redet mitt blir nok bra til slutt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg