EN DAG MED FÅ TIMER.

Dagen blir ikke lang, når du står opp halv to og er ferdig med frokosten halv tre.

Vi hadde jo en fin dag i går. Var superfornøyde etter turen vi kom oss ut på. Men jeg fikk ikke sove før langt på natt allikevel.  Så dagen i dag blir kort.

Her har det kommet nok snø de siste dagene. Mannen har nå kommet seg ut for å begynne med måkinga . Ingen av oss har de beste armene for tiden, så vi må bytte på litt. Min tur til å gå ut etterpå.

Han har begynt å grave seg frem ved uthuset. Jeg tenkte å spa meg frem til bilene etterpå. Hvis ikke han gjør det. Du kan så vidt se stien som er der fra før.  Dette bilde er tatt da vi sto opp i dag. 

Stort sett det eneste jeg har gjort i dag har foregått på kjøkkenet , som vanlig. Rydding og brødbaking. Og nå litt blogging , med en kaffekopp ved siden av.  Brødene skal snart inn i ovnen. Så blir det nystekt brød til The Voice  🙂

 

Wow…. her går det unna med snømåkinga. 

Han har jo tatt det jeg tenkte jeg skulle ta.  Det var vist mannfolk-arbeid. Som han helst ville ta selv. I morgen kjenner han det sikkert bra i ryggen og armene, så det blir nok litt til meg en annen dag.

Da har han fått litt trim i dag også. Det har ikke jeg. Men jeg skal på jobb i morgen, og der er det stort sett trim og trening fra jeg kommer til jeg går. 

#snø #snømåking #trening #trim

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Herlighet så mye snø dere har fått! 🙂

      Her har vi heldigvis ikke fått mer snø på en stund. Det kom bittelitt i gårnatt, men det var så lite at det ikke teller 😉

      Ønsker deg en god lørdag! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg