EN DAG AV GANGEN, OG JEG ER HJEMME IGJEN.

Ny dag og nye muligheter. En dag av gangen, som jeg sa i går. 

Magen begynner å bli i orden igjen heldigvis. Det er én av dagens gode ting. Nummer to er at jeg har klart å surre meg hjem igjen.

Huset har stått tomt siden i går, så i dag må jeg spandere på et par timer med varme fra strøm i tillegg til vedfyring. Jeg stupte over vedovnen og fikk fyr i den før jeg fikk av meg ytterklærne. Mer ved har jeg også hentet inn. Her blir det snart godt og varmt.

Nå skal jeg ta en liten hvil under dyna til varmen får satt seg. Hvile hodet og magen ei stund. Og etterpå skal jeg se om magen vil ha litt mat. Det hadde den ikke lyst på før jeg reiste hjem. Men noe må den ha i løpet av dagen. 

Her er stekt ørret fra en annen dag. Jeg fikk med mer hjem i dag, så det blir nok ørret – middag utpå kvelden.

Ha en fin mandag😚

10 kommentarer

Siste innlegg