En bra dag i dag.

Det ble litt søvn på meg fra formiddagen og ei stund utover i dag. Men før det reiste jeg bort i butikken en tur. Jeg tenkte det var lurt å få det unnagjort før jeg kom til å sovne. Jeg hadde så lyst på fisk i dag, og jammen var jeg så heldig at det lå laksefilet i 50 % disken på Kiwi. Da var dagens middag i boks. Et stort beger med ost og skinkesalat lå der også. Så det ble frokosten. Jeg traff kjente der borte og ble gående å skravle meg bort litt, så poteter og annet til middagen glemte jeg. Trodde vel egentlig jeg hadde noen få poteter igjen i kjøleskapet, men der lå det bare en gitt. Det fant jeg ut da det ble middagstid. Men et lite blomkålhode hadde jeg.

Da ble det så enkelt som å sette på ovnen, skjære den ene poteta i skiver, det samme med med en del av blomkålen, litt olje, salt, pepper og dill på, og inni ovnen sammen med laksefileten.  Vipps…alt ferdig etter 20 minutter i ovnen. 

 

Dagen har vært mye bedre enn i går. Jeg har ikke hatt så voldsomt ullhode i dag. Har vært mer opplagt. Bortsett fra nå etter kveldsmaten. Men det er ikke så farlig. Kanskje jeg er heldig å få sove i natt.

Jeg har kommet I gang med strikkesokker til meg selv. Jeg trenger et nytt par. Kjekt å ha. Og noe av restegarn blir brukt. 

 

Det har vært deilig å kjennes mer normal ut igjen i dag etter utskeielsen med middag og strikkekos hos ei venninne tirsdagskveld. Krysser armer og bein for ei natt med søvn nå. Jeg skal kose meg litt til med strikketøy og levende lys i stua før jeg prøver.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg